Grupa Kolastyna - jeden z czołowych polskich producentów kosmetyków pielęgnacyjnych - rozpoczęła promocję Złotej Orchidei, nowej linii Miraculum. Promocja odbywać się będzie między innymi we wrześniowych programach Lekcja Stylu w TVN Style.
Złota Orchidea to linia kosmetyków przeznaczonych głównie do pielęgnacji twarzy, dedykowana kobietom po 35 roku życia.
- Złota Orchidea to seria przeznaczona dla kobiet dojrzałych, świadomych swoich potrzeb, swojego piękna i kobiecości. Kobiet, które wymagają od ulubionej marki i kosmetyku znacznie więcej, niż tylko ładnego opakowania czy dobrej ceny. Dlatego wybraliśmy modelkę o nieklasycznej urodzie. Również projekt graficzny – motyw w kolorystyce czarno białej – nie jest dziełem przypadku. Za najbardziej odpowiednią stację do promowania naszej serii uznaliśmy TVN Style – powiedziała Anna Mamczur, Dyrektor ds. Promocji i PR Grupy Kolastyna SA.
Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »