Firma Olay ma dla swoich klientek nową propozycję - konsultacje online umożliwiające dobór kosmetyków dostosowanych do wieku, potrzeb skóry i własnych upodobań.
Koncepcja konsultacji opiera się na interaktywnym filmie, w którym porad kosmetycznych udziela główny konsultant marki, kosmetolog Aleksandra Artiuch. Kobiety zainteresowane ofertą Olay odpowiadają na pytania eksperta, co wpływa na finalną rekomendację zestawu kosmetyków. Z konsultacji online korzysta ponad 2 000 kobiet miesięcznie, wynika z badań Gemius Traffic.
Ale to nie wszystko, co proponuje Olay w swoim serwisie internetowym. Przy współpracy z grupą dermatologów badających procesy starzenia, Olay stworzył ciekawe, interaktywne narzędzie pozwalające ocenić jak szybko starzeje się twoja skóra. „Poprosimy cię, abyś sięgnęła myślą w przeszłość i przypomniała sobie swoje dzieciństwo, dzięki czemu będziemy mogli określić, które z twoich dawnych przyzwyczajeń wpłynęły na przedwczesne starzenie się twojej skóry. Nazywamy je "Grzechami Cery". Kiedy odpowiesz na krótką serię pytań, Olay przedstawi dostosowany do twoich indywidualnych potrzeb plan pielęgnacji skóry. Grupa wysoko wykwalifikowanych dermatologów podzieli się z tobą swoim wieloletnim doświadczeniem.” – czytamy na stronach serwisu. Możesz też sprawdzić samodzielnie, w jakiej kondycji jest twoja skóra i jak styl życia wpływa na procesy starzenia się. Pierwszy produkt Olay został stworzony ponad 50 lat temu przez Grahama Wulffa - południowoafrykańskiego chemika i przedsiębiorcę. Jego celem było wynalezienie kosmetyku, którego każde użycie będzie dla kobiety miłym doświadczeniem. Swój „wynalazek” Pan Wulff stworzył dla swojej żony. Tak to się zaczęło - z miłości do kobiety.